butal-logo-2_1@4x

TÜBİTAK BUTAL’in TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Gözetim Denetimleri Başarıyla Tamamlandı

Bu Haberi Paylaş

TÜBİTAK BUTAL TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Gözetim Denetimleri 09 Şubat 2022 tarihinde TSE Denetçileri tarafından gerçekleştirilmiş ve başarıyla tamamlanmıştır.

TÜBİTAK BUTAL, faaliyetlerinde Yönetim Sistemlerini uygulayarak, hizmet performansını sürekli olarak iyileştirmeyi amaçlamaktadır.

Soru ve önerileriniz içinİletişime Geçin

En Yeniler

Hizmet Standartları ve Hizmet Envanterleri