KURUMSAL
Kalite Politikamız
TÜBİTAK BUTAL olarak, ülkemizin bilimsel ve teknolojik rekabet gücünün artırılması ve sürekli kılınmasına odaklanmış bir “Ar-Ge Kolaylık Birimi” olarak faaliyet gösteriyoruz. Temel kalite politikamız, test, analiz ve muayene alanında uluslararası yeterliliğe sahip lider laboratuvarlar arasında yer almaktır.
Hizmetlerimizi gizlilik ilkelerine uygun, tarafsız, doğru, hızlı ve güvenilir bir şekilde sunmayı prensip ediniriz. Müşteri memnuniyeti, işimizin temelini oluşturur. Bu bağlamda, amacımız tüm test ve analizleri yüksek hassasiyet ve doğrulukla gerçekleştirmek, talepleri tam zamanında karşılamak ve kuruluşun performansını sürekli olarak iyileştirmektir. Bu sayede % 100 müşteri memnuniyetini sağlamayı hedefleriz.
Ekip çalışması ve karşılıklı yarar esasına dayalı ilişkiler, verimli, esnek ve müşteri gereksinimlerine uygun bir kurum yapısı oluşturmak için inandığımız değerlerdir. Müşteri ve süreç odaklı bakış açısıyla iş ve kaynak yönetimini benimser, müşteri güvenini kazanarak öz yeterliliğe ve koşulsuz müşteri memnuniyetine ulaşmayı hedefleriz.
Araştırma ve geliştirmeye olan bağlılığımızı sürdürerek, teknolojik yeteneklerimizi geliştiririz ve kalite hedeflerimizi tüm birimlerimizde anlaşılır ve uygulanabilir hâle getiririz. Bu, müşteri odaklı hizmet anlayışımızı uluslararası alanda önemli bir konuma taşımamızın temel dayanağıdır.
Müşteri Memnuniyeti Politikamız
Müşterilerimizle çalışanlarımız arasında doğru ve zamanında bilgi akışını sağlamak, müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için temel prensibimizdir. Tüm çalışanlarımızın müşteri odaklı olmasını sağlarız. Müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığını ve müşteri beklentilerini sürekli ölçerek ve değerlendirerek tüm çalışanlarımıza duyururuz. Her beğeni, öneri, şikâyet ve itiraz başvurusunu kayıt altına alarak takibini sağlarız ve müşteri memnuniyetini artırmak için sürekli iyileştirmeye odaklanırız.
Çevre Politikamız
Ulusal ve uluslararası çevre mevzuatına uyarız ve çevresel riskleri sürekli olarak iyileştiririz. Enerjiyi verimli kullanır, atık miktarını kontrol eder ve geri dönüşümü destekleriz. Çalışanlarımızın çevreye karşı duyarlılığını artırırız ve çevreye zarar verebilecek olası kazaları en aza indiririz.
KURUMSAL
Kalite Yolculuğumuz
2022
T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından verilen B Tipi Uluslararası Gözetim Şirketi Belgesi ile ticaret alanındaki yetkinliğimizi bir kez daha ortaya koyduk.
T.C. Çevre, Şehircilik Ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından verilen Çevre Ölçüm ve Analizleri Yeterlik Belgesi ile analiz ve ölçüm alanındaki yetkinliğimizin altını çizdik.
2020
- T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından verilen Sıfır Atık Yönetim Sistemi Sertifikası (Temel Seviye) ile çevresel sürdürülebilirliğimize olan taahhüdümüzü gösterdik.
- EFQM Modeli 2019 Yılı Bursa Mükemmellik Başarı Ödülü ile Kurum’umuzun üstün başarısını bir kez daha gözler önüne serdik.
- T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından verilen A Tipi Uluslararası Gözetim Şirketi Belgesi ile ticaret alanındaki uzmanlığımızı biz kez daha kanıtladık.
2019
- T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından verilen B Tipi Uluslararası Gözetim Şirketi Belgesi ile uluslararası gözetim alanındaki uzmanlığımızı resmileştirdik.
2017
- T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından verilen Çevre Ölçüm ve Analizleri Yeterlik Belgesi ile çevre alanında taahhüdümüzü bir kez daha teyit ettik.
2015
- TSE tarafından verilen Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası (TS EN ISO 9001) ile kaliteye verdiğimiz önemi belgeledik.
- Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Sertifikası (TS ISO 10002) ile müşteri memnuniyetine olan bağlılığımızı sürdürdük.
2013
- TÜV SÜD tarafından verilen Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Sertifikası (TS ISO 10002) ile müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşım benimsediğimizi gösterdik.
2012
- T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından verilen Çevre Ölçüm ve Analizleri Yeterlik Belgesi ile çevresel performansımızı bir kez daha kanıtladık.
2011
- EFQM Modeli 2010 Bursa Mükemmellik Başarı Ödülü ile kurum içi mükemmellikte liderliğimizi gösterdik.
- EFQM Modeli Mükemmellikte Yetkinlik (4 Yıldız) belgesini aldık.
- TÜRKAK tarafından verilen Laboratuvar Akreditasyonu Belgesi’ni (TS EN ISO/IEC 17025) alarak yetkinliğimizi vurguladık.
2010
- TSE tarafından verilen Çevre Yönetim Sistemi Sertifikası (TS EN ISO 14001) ile çevre yönetimindeki taahhüdümüzü vurguladık.
2008
- TÜRKAK tarafından verilen A Tipi Muayene Kuruluşu Akreditasyonu (TS EN ISO/IEC 17020) Sertifikası ile muayene alanındaki uzmanlığımızı onaylattık.
- EFQM Modeli Mükemmellikte Kararlılık Belgesi’ni alarak her daim üstün kalite ile faaliyet gösterdiğimizin altını çizdik.
2006
- TÜV SÜD tarafından verilen Kalite Yönetim Sistemi (TS EN ISO 9001) Sertifikası ile iş süreçlerimizi daha da geliştirdik.
2005
- T.C. Çevre ve Orman Bakanlığı tarafından verilen Çevre Ölçüm ve Analizleri Yeterlik Belgesi ile çevre alanında yetkinliğimizi resmileştirdik.
2001
- DAP (Deutsches Akkreditierungssystem Prüfwesen GmbH) tarafından verilen Laboratuvar Akreditasyonu (EN ISO/IEC 17025) ile kalite standartlarımızı uluslararası düzeyde tanıttık.